Gebaar van dank voor seniorenteams in het nieuwe seizoen
3-5-2021  |

Alle seniorenteams ontvangen bij de aanvang van het nieuwe seizoen een clubcard met een bartegoed van €200. Dit betreft alle senioren teams inclusief Veteranen/-innen, fithockeyers en trimhockeyers. Het is een gebaar van dank in lastige tijden.

Onze vereniging wordt al lange tijd financieel, sociaal en sportief geraakt door de corona-maatregelen. Op sportief gebied zijn de seniorenteams het hardst getroffen. Zowel trainingen als wedstrijden waren en zijn lastig of zelfs onmogelijk. Terwijl de competitie ook voor de jeugd werd opgeschort, waren teamtrainingen en interne wedstrijden voor hen wél mogelijk.

‘HV Westland, dat zijn wij samen’, Samen vieren we de overwinning, samen delen we het verlies. Vanuit die gedachte vindt het bestuur het gepast om naar onze senioren een gebaar te maken. Dat doen we als blijk van waardering voor de steun en loyaliteit van onze seniorenleden en dat doen we om het komend seizoen direct met een glimlach te beginnen.

De clubcards met het bartegoed van €200 overhandigen we bij aanvang van seizoen 2021-2022 aan de aanvoerders.

Bestuur HV Westland

Maarten van der Starre