Contributie

LET OP: voor elk nieuw lid bedraagt het Inschrijfgeld altijd €55.

Opzeggen lidmaatschap:
Mocht je overwegen om te stoppen met hockeyen bij HV Westland zeg dan het lidmaatschap op vóór 15 mei van het lopende hockeyseizoen. Dit doe je door het opzegformulier in Lisa team in te vullen (inloggen met je Lisa lidnummer > Dashboard> Club> Opzegformulier) óf te mailen naar [email protected]. Als je voor 15 mei opzegt, kan de ledenadministratie je op tijd uitschrijven bij de KNHB. De technische commissie zal je ook niet meer indelen voor het nieuwe seizoen. Zeg je je lidmaatschap op 15 mei dan wordt er een bedrag van €125,- in rekening gebracht.

Voor eindexamenkandidaten bestaat de mogelijkheid voor 15 mei van het lopende hockeyseizoen een opzegging onder voorbehoud te doen. Zonder verder tegenbericht voor 15 juli wordt die opzegging definitief en zal de ledenadministratie opzegging van het lidmaatschap aan je bevestigen.

Aanvullende kosten zaalhockey

Naast deze contributie moet u jaarlijks ook rekening gehouden met extra kosten voor zaalhockey. In de Jongste Jeugd en Junioren doen teams verplicht mee aan zaalhockey, in de senioren is dit vrijwillig.

De kosten betreffen:
  • kosten bijdrage bondscompetitie. Deze bijdrage wordt jaarlijks door de KNHB vastgesteld en bedraagt in 2023-2024 € (nog niet bekend) per team
  • kosten zaalhuur zaaltrainingen. Deze bedragen per training ongeveer €45 per team. Er wordt in de zaalperiode zo'n 6 keer in de zaal getraind.
  • kosten materiaal: zaalstick (€30-€35) en zaalschoeisel.

Afhankelijk van het aantal spelers in een team komt de aanvullende bijdrage voor zaalhockey rond de €75-€100 per speler (exclusief kosten voor materiaal zelf aan te schaffen).

22-5-2024 Commissie Tophockey