Oproep 'Corona Vrijwilligers'!
1-5-2020  |

Beste ouders van onze Jongste Jeugd en Junioren,

Zojuist hebben wij via e-mail en onze website het Corona Trainingsschema vanaf dinsdag 5 mei 2020 gecommuniceerd.

Om de trainingen volgens het schema überhaupt mogelijk te kunnen maken, hebben wij los van de trainers, een groot aantal 'Corona Vrijwilligers' nodig. Vóór, tijdens en ná de trainingen dienen wij deze corona vrijwilligers op te stellen op een aantal plaatsen:

• op het parkeerterrein: je staat op het parkeerterrein en zorgt ervoor dat parkeren en vertrekken goed georganiseerd wordt. Er mogen geen kinderen met de auto afgezet worden bij het clubhuis. Geef duidelijk aan wat de route is om naar het clubhuis te lopen en welke weg men terug moet lopen. Ouders die Jongste Jeugd komen halen moeten op het parkeerterrein blijven wachten. De kinderen worden naar het parkeerterrein gebracht.
    Je blijft op het parkeerterrein staan!
  • bij de fietsenstalling: je staat buiten het hek in de fietsenstalling. Je houdt toezicht op het plaatsen van de fietsen en dat mensen (die wachten om het terrein te betreden) zich houden aan de 1.5 meter afstand. Wanneer de entree weer dicht gaat, dan ga je rond de velden lopen om toezicht te houden op de regels. Na afloop van de training zorg je dat iedereen zo snel mogelijk weer weg naar huis gaat.

• bij het toegangshek: je staat bij het hek en laat de mensen op de juiste tijden naar binnen. Je houdt ouders buiten de hekken. Bij begin training gaat het hek op slot en kan je rond de velden lopen en toezicht houden op de regels. Na afloop doe je de uitgang (ander hek) open en laat je de kinderen naar buiten.

Wij moeten deze vrijwilligers dagelijks inroosteren tussen 16:00 uur en 20:30 uur (en op woensdagen i.v.m. trainingstijden Jongste Jeugd vanaf 15:00 uur al). Gezien er meerdere 'tijdslots' zijn, gaat het om diensten van 2 á 2,5 uur per vrijwilliger maar als u langer beschikbaar bent is dat ook van harte welkom.

Wij doen dan ook een beroep op u als ouders om als Corona Vrijwilliger te helpen om de trainingen mogelijk te kunnen maken. Zonder deze vrijwilligers kunnen wij de trainingen niet faciliteren omdat de gemeente Westland het verplicht om Corona Coördinatoren de kinderen naar en van de training te begeleiden volgens de RIVM-richtlijnen.

Bent u op 1 of meerdere dagen en tijden beschikbaar? Meld u zich dan zo snel mogelijk (vandaag nog maar zo snel mogelijk) aan bij onze verenigingsmanager Rinco Potman via e-mail [email protected]

Rinco zal dan op basis van de door u opgegeven beschikbaarheid een rooster maken. Het gaat er dan bij voorkeur om dat u elke week zoveel mogelijk op een vaste dag en tijd beschikbaar kunt zijn (dus niet eenmalig).

Vrijwilligers zijn altijd al belangrijk voor HVW om als vereniging te kunnen draaien, maar voor het kunnen invullen van de trainingen tijdens de corona periode onmisbaar:

‘ZONDER CORONA VRIJWILLIGERS GEEN TRAININGEN’
DUS MELD U AAN!

Bijgesloten treft u het Corona Vrijwilligers schema aan met de dagen en tijden waarvoor u zich kunt aanmelden.

Namens het bestuur hartelijk dank voor uw hulp zodat we de kinderen ook echt kunnen laten trainen vanaf volgende week dinsdag 5 mei 2020!

Bijlage: vrijwilligersblokken Corona.pdf

24-5-2024 Clinic Herman Broerenschool