Gedragscode HVW
14-2-2023  |
Beste leden, ouders, vrijwilligers en vrienden van HVW,

Hockey Vereniging Westland is een vereniging die aan iedereen op hockeygebied een continu groeiend en uitdagend niveau biedt waarbij iedereen met plezier zijn sport beoefent. Dit binnen een warme, gezonde en veilige omgeving waar iedereen zich thuis voelt en graag (terug)komt met een urgent gevoel van gezamenlijk plezier, verbinding en verantwoordelijkheid.

Hockey Vereniging Westland wil alle leden, vrijwilligers en bezoekers laten genieten van hockey en alles dat daarbij komt kijken. Om dit te waarborgen hebben wij als bestuur in samenwerking met de commissie Sportiviteit & Respect bijgesloten Gedragscode opgesteld.

Wij willen al onze leden, ouders, vrijwilligers en vrienden dan ook van harte uitnodigen deze gedragscode te lezen en respecteren. Heeft u na het lezen tips of vragen over onze gedragscode? Meld u deze dan even bij [email protected]

Bestuur HV Westland
Commissie Sportiviteit & Respect