Oproep aan ouders (coaches en teammanagers)
1-11-2023  |
Beste ouders (coaches en teammanagers),

Binnenkort start weer de zaalcompetitie van jullie teams! En hoe mooi zou het zijn wanneer er vanuit ieder team meerdere ouders zijn om jouw team te ondersteunen door de wedstrijd te fluiten!

De scheidsrechters van de zaalcompetitie worden niet door de vereniging geregeld. Hiervoor zijn teams zelf verantwoordelijk. Om nu je team en jouw teammanager te ondersteunen is geweldig wanneer ook ouders bereid zijn om te fluiten. Wanneer er meerdere ouders in een team zijn die kunnen en mogen fluiten, betekent dit dat het niet op de schouders van een of twee terecht gaat komen en je neemt jouw teammanager een heleboel zorgen uit handen.

Op 15 november 2023 organiseert de vereniging in het clubhuis een spelregelavond. Op die avond geven we nadere tekst en uitleg over de spelregels in de zaal en kunnen er vragen gesteld worden. Daarvoor is het nodig dat er ook kennis is van de spelregels die gelden op het veld omdat veel van de spelregels in de zaal hiervan zijn afgeleid. De informatie en uitleg op deze avond vormt de basis voor het kunnen behalen van de clubscheidsrechterkaart en daarom stellen we iedereen in de gelegenheid om een week later het examen te doen om deze kaart te halen.

Daarom roepen we iedere ouder op om zijn kaart te halen om daarmee jullie teams een mooie zaalcompetitie te bezorgen.

Voor het opgeven van zowel de spelregelavond als het examen, kun jij je opgeven via [email protected].

Heb je nog vragen, dan kun je die ook stellen aan dat adres.

We rekenen op jullie!

Alle teams van HvW en de arbitragecommissie!

U kunt zich opgeven via deze link:

24-5-2024 Clinic Herman Broerenschool