Start Grote Club Actie 2023
22-9-2023  |
Zaterdag 23-9 start de Grote Club Actie 2023! Ook HV Westland doet hier natuurlijk weer aan mee. Deze week hebben alle jeugdleden lotenboekjes ontvangen.

De GCA is erg belangrijk voor HVW: 80% van de opbrengst van verkochte loten gaat naar de club (HVW).

Ons Doel:

Dit jaar sparen wij voor een nieuw speeltuintje naast het clubgebouw. We hopen hiervoor tenminste een bedrag van €2500 op te halen.

Inleveren boekjes verkochte loten:

Ben je klaar met loten verkopen? Lever je verkoopboekje dan vóór 29 oktober in bij de inleverbox in de hal van het clubgebouw. Het is de kartonnen doos van de grote clubactie! Dus niet meer de witte brievenbus.

Winacties lotenverkopers:

Zoals elk jaar kunnen de lotenverkopers, los van wat zij verkopen en de opbrengst voor HVW, leuke prijzen winnen. Dit zijn de winacties van onze vereniging voor de lotenverkopers:
  1. we verloten 3 mooie sweaters van Sport2000
  2. we verloten 5 ijs cadeaubonnen
  3. we verloten 5 bioscoopbonnen
In de bijlage de startbrief die alle lotenverkopers bij hun lotenboekjes hebben ontvangen.

Aan de lotenverkopers alvast heel veel dank voor jullie inzet! En vaders, moeders, opa's, oma's, oom's, tantes, vrienden en kennissen maak de lotenverkopers los en dank voor jullie steun aan HVW bij de aankoop van elk lot!

Grote Club Actie HVW
Debby Koehler