MA1 blij met sponsors
24-11-2014  |

Dit seizoen worden de trainingspakken van MA1 gesponsord door Sport2000 en Dynamic Port Agencies. Sport2000 te Naaldwijk is een van de trouwste HVW sponsors. Zij zijn niet alleen de leverancier van de verenigingskleding, maar zorgen ook voor diverse  materialen.

Dynamic Port Agencies is een scheepsagent werkzaam in Rotterdam, Amsterdam en Antwerpen. Het bedrijf houdt contact met de diverse officiĆ«le instanties zoals de havendienst. Het bestellen van de loods, sleepboten, het verzorgen van de douaneformaliteiten, het regelen van reparaties aan motor/radar en het verzorgen van vervoer voor bemanningsleden behoren  oa. ook tot de taken. Kortom het bedrijf vertegenwoordigt het schip, de kapitein en de bemanning in Nederland en BelgiĆ« en regelt alles wat er nodig is tijdens het verblijf in de haven.

Uit handen van Peter Groenendijk van Dynamic Port Agencies ontvingen de meiden hun nieuwe trainingspak.

Langs deze weg bedankt het team en de begeleiding Sport2000 en Dynamic Port Agencies voor de nieuwe trainingspakken.