Gedragscode HVW
Hockey Vereniging Westland is een vereniging die aan iedereen op hockeygebied een continu groeiend en uitdagend niveau biedt waarbij iedereen met plezier zijn sport beoefent. Dit binnen een warme, gezonde en veilige omgeving waar iedereen zich thuis voelt en graag (terug)komt met een urgent gevoel van gezamenlijk plezier, verbinding en verantwoordelijkheid.

Hockey Vereniging Westland wil alle leden, vrijwilligers en bezoekers laten genieten van hockey en alles dat daarbij komt kijken. Om dit te waarborgen, houden wij ons aan de algemeen geldende en geaccepteerde fatsoensnormen en meer specifiek aan de in dit document omschreven richtlijnen.

Op ons sportcomplex op De Hoge Bomen en binnen de vereniging moet iedereen zich veilig en thuis voelen. We willen een gastvrije club zijn, waar mensen vertrouwen in elkaar hebben en waar iedereen met respect en op een sportieve manier met elkaar omgaat. HVW is onze club en we stellen het clubbelang voorop.

16-4-2024 Evaluatie JO9 en JO10
16-4-2024 Bestuursvergadering