22 nieuwe clubscheidsrechters
7-2-2018  |

HV Westland heeft er weer 22 clubscheidsrechters bij!

Dinsdagavond 6 februari hebben er 24 leden meegedaan aan het examen voor Clubscheidsrechter. 22 hebben het examen gehaald en kunnen nu ook worden opgesteld om een wedstrijd te fluiten.

Namens de scheidsrechterscommissie en bestuur van HV Westland feliciteren wij de volgende personen met het behalen van hun examen voor Clubscheidsrechter:

Demi van den Berg, Lorain Bui, Siem van Dijk, Vadiem van Dijk, Carlijn Franken, Iris den Hartog, Arnold Hogervorst, Demi van Hoven, Bjorn Jorna, Ruud van Leeuwen, Frank Litjens, Linde Litjens, Rajeck Massa, Alain Olsthoorn, Rens Ruinard, Isa Rutten, Yannick Soonius, Tom van Staalduinen, Nina Steijn, Stef Straver, Jim Tulen en Quinty Zegwaard  van harte gefeliciteerd met het behalen van het examen voor Clubscheidsrechter!

De datum voor de eerstvolgende cursus zal binnenkort bekend worden gemaakt.
Alle hockeyspelers vanaf de B-leeftijd zijn verplicht deze cursus te volgen en worden gedurende het seizoen hiervoor uitgenodigd.

Daarnaast zijn coaches en ouders welkom om zich aan te melden voor de cursus. Voor vragen en aanmelden, stuur een e-mail aan
arbitrageopleiding@hvwestland. nl

Annette Beukers