KOM SHOPPEN VOOR ALS !!
30-9-2016  |
Afgelopen dinsdag hebben de DI(nsdag) DA(mes) een toernooi georganiseerd. Dit toernooi was tevens de aftrap van de Week voor ALS van HVW.

De DIDA’s hadden het clubhuis prachtig aangekleed. Het thema LIEFDE was overal zichtbaar! Een heuse keukenbrigade zorgde voor de inwendige mens. De gasten werden ontvangen met eigengemaakte taarten en koffie.

Na 3 wedstrijden stond er een heerlijke lunch klaar met verse salade, fruit en brood. Na de laatste wedstrijd volgde de borrel met hapjes van Poley en Beachclub Breez en de prijsuitreiking met allemaal top prijzen.

Het was een absoluut complete dag, mogelijk gemaakt door alle sponsoren!

In de hal was een kraam gevuld met heerlijkheden uit het Westland. Ook aangeboden door sponsoren. De opbrengst kwam ten goede van Stichting ALS.

Alle bezoekende dames waren razend enthousiast en hebben ruimhartig geshopt. De opbrengst van deze dag was € 550,-!!!

Maar het einde is nog niet in zicht. Aanstaand weekend bouwen we de kraam weer op en bent ook u in de gelegenheid om te komen shoppen voor ALS!

Zaterdag zijn we er van 10.00 u. tot 17.00 u. en zondag van 12.00 u. tot 17.00 u. OP=OP!!!

16-4-2024 Evaluatie JO9 en JO10
16-4-2024 Bestuursvergadering