Culinaire avond op HV Westland!
23-11-2022  |
Oude (clubhuis-)tijden herleven. HVW gaat culinair!

Doe even je ogen dicht en zie het voor je. Lange tafels met mooi wit tafellinnen, klassiek servies en strak gepoleerd bestek. De geur van goed eten, een fijne wijn die walst in je glas en goede gesprekken met mooie mensen. Kortom een unieke culinaire belevenis verzorgd door Chef Pep in ons eenmalig tot toprestaurant omgebouwde clubhuis.

Ticketprijs € 80,00, inclusief:
- Spectaculair 5-gangen verrassingsdiner verzorgd door Chef Pep;
- Heerlijke wijnen geselecteerd door Wijnhuis Oranje;
- Verrassend entertainment;
- Mooie ontmoetingen;
- Een avond om nooit te vergeten.

Tickets?
Mail je naam, aantal tickets en namen van je gezelschap naar [email protected] of koop aanstaande zondag je ticket(s) in de bestuurskamer tijdens de muntverkoop van het Thé Dansant.

Extra Info
Waar: Clubhuis Hockeyvereniging Westland
Wanneer: Vrijdag, 27 januari 2023
Aanvang: 18:30 uur inloop, 19:00 uur aan tafel
Kleding: Tenue de ville

Chef Pep
Pepijn is een jonge getalenteerde chef met een feilloos gevoel voor verrassend mooie smaakcombinaties, die hij vervolgens vertaalt naar ontzettend lekkere no-nonsens gerechten. Als chef draagt hij een koksbuis, maar op HVW kan je hem ook soms treffen in het HVW-tenue bij Heren 3.

Let op: Deze avond is exclusief voor (bijzondere) leden, ouders/verzorgers van leden. Maximaal 1 introducé per lid. 18+. Er zijn 80 couverts en vol = vol. Zorg dat je er snel bij bent!