Oproep: Corona Coordinatoren!
25-9-2020  |
Help ons mee de Corona maatregelen te handhaven! Meld je aan als CoCo

Nu de Corona besmettingen weer toenemen en de veiligheidsregio Haaglanden en de gemeente Westland ook voor sportverenigingen de maatregelen weer wat verder hebben aangescherpt, moeten wij ook weer strenger toezicht houden op de Corona maatregelen op ons terrein.

We zoeken dan ook weer Corona Coördinatoren (CoCo’s) die in de weekenden op zaterdagen en zondagen voor diensten van 2 uur beschikbaar zijn om ons te helpen.

De CoCo’s zijn aanspreekpunt, mocht de handhaving (BOA’s of politie) binnen stappen en vooral in de gaten houden of op het terras en in het clubhuis alles goed gaat en de mensen aanspreken als zij zich niet aan de maatregelen houden.

Ben jij op zaterdagen of zondagen 2 uurtjes beschikbaar? Wil je ons helpen? Meld je dan aan bij Rinco Potman ([email protected]) of [email protected]

Dank!

Bestuur HV Westland