Het nieuwe tenue, een update!
6-9-2019  |

Worldstream Internet Solutions en Rabobank Westland sponsors clubshirt

Het is zover. We staan op de drempel van een enorme operatie: de tenuewissel van bijna 1000 tenues! Hieronder lees je een update.

Worldstream en Rabobank sponsors van het shirt dat we met zoveel trots dragen

Blij en vereerd presenteren wij de sponsoren die voor de komende vier seizoenen hun naam verbinden aan ons mooie clubshirt: Rabobank Westland en Worldstream Internet Solutions. Dat gaan we natuurlijk samen met hen vieren. Hoe en wat? Hou daarvoor onze socials, website en app in de gaten.

Keepers eerst

Afgelopen week zijn we al begonnen met de keepers.  Zij hebben het nieuwe keepersshirt gepast en krijgen individueel bericht wanneer ze hun shirt bij Sport 2000 Naaldwijk kunnen ophalen. Gaaf om te zien dat veel keepers zo enthousiast zijn over het nieuwe keepersshirt.

Tenuewissel vanaf zondag

Komende zondag zijn de eerste teams aan de beurt voor de tenuewissel. Daarna zijn er wisselmomenten op 8, 9, 15, 16 en 17 september. Het team van Sport 2000 Naaldwijk en een aantal vrijwilligers van HV Westland staan dan voor je klaar. Kijk in het wisselschema wanneer jouw team aan de beurt is.

Aanstaande zondag zijn de eerste teams live

Dames 1 en Heren 1 spelen thuis en zijn compleet in het nieuw! Iedereen is welkom om ze te komen supporten. Kom jij ook?

Zondag 12:45 uur Westland Dames 1 – Altea D1

Zondag 14:45 uur Westland Heren 1 – Pelikaan H1 (1e competitiewedstrijd!)

Trainingspakken en uit-/trainingsshirts

Er zijn al veel teams die (al dan niet met een sponsor) collectief trainingspakken, hoodies of uit-/trainingsshirts besteld hebben bij Sport 2000 Naaldwijk. Dat vinden we echt supergaaf! De uit-/trainingsshirts zijn ook trek. Deze zijn natuurlijk alleen nodig als de tegenstander een shirt heeft dat teveel op ons blauwe shirt lijkt. Als dat niet zo is, spelen we gewoon in ons mooie blauwe tenue. En erin trainen kan natuurlijk altijd!

Sponsormogelijkheden

Wil je geïnformeerd worden over de sponsormogelijkheden voor een team? Stuur dan een mail naar [email protected]. We vertellen je graag vrijblijvend wat de mogelijkheden zijn en wat sponsoring doet met de spirit van het team en de uitstraling van jouw onderneming.

Winaktie van Sport 2000 Naaldwijk en The Indian Maharadja

Tijdens de tenuewissel kan je je inschrijven bij Sport 2000 Naaldwijk. Dat geeft heel veel voordelen, waaronder korting op hockey-artikelen. Onder de ingeschreven HVW-leden worden aan het eind van de maand de volgende prijzen verloot:

1.     1. Stick van The Indian Maharadja naar keuze

2.     2. Het nieuwe HV Westland Trainingspak van The Indian Maharadja in jouw maat

3.     3. Een hoodie van The Indian Maharadja naar keuze

Tot slot

De tenuewissel is echt een enorme operatie. We verwachten door de vele uren die een aantal vrijwilligers en Sport 2000 Naaldwijk in de voorbereiding heeft gestopt iedereen op de afgesproken tijden goed te kunnen helpen. We kunnen niet helemaal inschatten of er wachttijden gaan ontstaan tijdens de wisselmomenten. Als er toch een wachttijd ontstaat, vragen wij vooraf uw begrip daarvoor.

Namens bestuur en sponsorcommissie HV Westland

Maarten van der Starre