Contactgegevens en routebeschrijving
Postcode 2671 NZ
Plaats
Naaldwijk

Ben je op zoek naar contactgegevens van de wedstrijdsecretariaten, ledenadministratie, bestuur, commissieleden, lijncoördinatoren of de verenigingsmanager?
Kijk dan in het hoofdmenu onder HV Westland, submenu 'organisatie'.

Op zoek naar emailadressen van de begeleiding van een bepaald team?
Kijk dan bij Quick links en selecteer een team.

Op zoek naar telefoonnummers van scheidsrechters?
Log in op de website bij MIJN HVW. Daar vind je de telefoonnummers van de scheidsrechters en hun kaartnummer.
Om je fluitbeurt af te kopen, kijk je in de scheidsrechterspoule in submenu 'Rent-a-scheids' onder hoofdmenu Senioren.

Tenue Shirt kobaltblauw met witte kraag , kobaltblauwe broek/rok, witte kousen met kobaltblauw logo
Aantal zandvelden 0
Aantal watervelden 1
Aantal semiwatervelden 2
Aantal grasvelden 0
Route Per auto

Komend uit de richting van Rotterdam:

Vanaf de A20 vanuit Rotterdam bij knooppunt Westerlee, rechtdoor over de rotonde richting Naaldwijk/Den Haag rijden. Vervolgens op het Vlietploderplein, volgende rotonde, via de Piet Struikweg, linksaf richting 's-Gravenzande (3e afslag), naar de Galgeweg te rijden. Aan het einde van de Piet Struikweg rechtsaf op de rotonde, 2e afslag, Galgeweg op.

Bij de volgende rotonde de 1ste afslag rechtsaf nemen om het Sportpark De Hoge Bomen te komen. U arriveert bij het parkeerterrein van het sportpark (aan uw rechterkant). U parkeert daar uw auto; niet doorrijden tot het clubhuis

Komend vanaf richting Amsterdam/Den Haag:

Op de A4 afslag 12 nemen (N211: Wateringen-Naaldwijk-Hoek van Holland). Bij de tweede verkeerslichten linksaf (N222-Veilingroute). De eerste rotonde rechtdoor. Vervolgens linksaf de Westlandroute op (sinds maart 2018 open) richting Hoek van Holland/'s-Gravenzande. Vervolgens op het Vlietploderplein, volgende rotonde, via de Piet Struikweg, rechtdoor richting 's-Gravenzande (2e afslag), naar de Galgeweg te rijden. Aan het einde van de Piet Struikweg rechtsaf op de rotonde, 2e afslag, de Galgeweg op.

U arriveert bij het parkeerterrein van het sportpark (aan uw rechterkant). U parkeert daar uw auto; niet doorrijden tot het clubhuis.

LET OP:

In 2013 is de route gewijzigd uw routeplanner kan dus een andere route aangegeven. De toegangsweg Zuidweg (werd bereikt via kruising Middelbroekweg/Kruisbroekweg) is per die datum namelijk afgesloten voor het verkeer richting het sportpark.

Rotonde Galgeweg/Hoogwerf

Per openbaar vervoer
per bus naar Naaldwijk, halte 's Gravezandseweg. Galgeweg volgen en na 500 meter bij rotonde rechts de Hoge Bomen sportpark volgen. Bij parkeerplaatsen rechts het park in.