van de commissies
24-2-2013  |
Als vereniging zijn we continu op zoek naar nieuwe vrijwilligers.
Een groeiende vereniging als de onze, kan niet zonder hulp en steun van ouders van jeugdleden.

We zijn blij dat er al zoveel ouders, jeugdleden en senioren zijn die binnen onze vereniging een taak op zich genomen hebben.
Zo hebben we ongeveer 150 trainers en ruim 100 coaches die onze jeugdteams begeleiden. Ouders en spelers die elke week vrijwillig hun steentje bijdragen en onze vereniging draaiende houden.

Daarnaast zijn er een tal van commissies en natuurlijk het bestuur.
In het hoofdmenu HV Westland, in het submenu 'commissies' vindt u alle functies die er binnen HVW zijn. Functies waar nog geen persoon voor beschikbaar is, vindt u in het submenu 'vacatures'.

Wij stellen het zeer op prijs als u daar een kijkje wilt nemen en u ons kunt helpen door deze vacatures in te vullen.