Laatste thuiswedstrijd DiDa's
3-4-2018  |
Al vele jaren en seizoenen maken onze Veterinnen Dinsdag (in brede kringen bekend als de DiDa's of Dinsdag Dames) op dinsdagen naam en faam op de hockeyvelden. Deze fanatieke club dames speelt een volledige bondscompetitie tegen andere verenigingen.

Helaas is het vanaf volgend seizoen niet meer haalbaar om deze dinsdag-competitie in stand te houden, dus stopt de veterinnen dinsdag competitie met ingang van seizoen 2018-2019. Daarmee komt een einde aan een tijdperk, waarin de DiDa's van HV Westland zeer succesvol waren en een hecht team vormden. Zo werd vorig seizoen de titel behaald en ook dit seizoen is dat nog mogelijk.

Vandaag speelde de DiDa's hun laatste officiƫle thuiswedstrijd in de dinsdag competitie. Er volgt daarna nog 1 echt laatste (uit)wedstrijd op 17 april tegen HCRB.

Het werd vanmorgen dus een gedenkwaardige wedstrijd tegen Voorne, de laatste van de DiDa's thuis. Dat mocht niet ongemerkt voorbij gaan en dus kregen de dames als klein steuntje in de rug namens het bestuur een bosje bloemen aangeboden.

DiDa's, het bestuur wenst jullie nog een mooie echte laatste wedstrijd op 17 april en hoopt dat jullie op dinsdag niet in het bekende zwarte gat vallen, maar dat zal ongetwijfeld mee vallen.