Grote Clubactie morgen van start!
18-9-2015  |

GROTE CLUB ACTIE 2015: VERKOOP DOOR E&D JEUGD EN TELEFONISCHE VERKOOP!

Op zaterdag 19 september a.s. gaat de Grote Clubactie 2015 van start. Net als voorgaande jaren zal de E&D jeugd met boekjes langs de deuren gaan om zoveel mogelijk loten te verkopen.

Ook is er weer een belteam samengesteld door de damesclub van HVW. Zij zullen zoveel mogelijk leden proberen te bereiken voor telefonisch verkoop van de loten. Als u gebeld wordt, zal er tijdens het gesprek o.a. naar uw IBAN  bankrekening nummer gevraagd worden en er wordt toestemming gevraagd om via een eenmalige machtiging het betreffende bedrag van uw rekening af te schrijven. Op uw bankafschrift zult u dan uw lotnummer(s) terug vinden.

Van ieder verkocht lot gaat EUR 2,40 rechtstreeks naar HVW! Er zijn mooie prijzen te winnen, kijk op www.clubactie.nl!