REMINDER opfrisavond scheidsrechters
13-9-2015  |

Scheidsrechters opgelet!

Maandag 14 september om 19.30 organiseert de scheidsrechterscommissie een opfrisavond voor alle clubscheidsrechters.

Bondsscheidsrechter en KNHB docent Frans van Hoek zal deze avond een presentatie geven over de nieuwe regels en de huidige regels in het algemeen.

Voor velen van jullie is het al jaren geleden dat je je kaart gehaald hebt en in de loop der jaren zijn er meer regels gewijzigd dan alleen die per 1 augustus j.l.
Deze avond kan dus uitermate nuttig zijn voor de "ouderen” onder jullie die al jaren fluiten.
Tijdens de avond zal Frans van Hoek ook voorbeelden geven van spelsituaties zoals hij die meemaakt tijdens het fluiten.

Uiteraard is er alle ruimte om Frans vragen te stellen over spelsituaties waar eenieder tegenaan loopt als hij zelf een wedstrijd fluit.
Doel van de avond is om de de kennis weer op te frissen en zoveel mogelijk vragen die leven onder scheidsrechters te beantwoorden.
En misschien haal je nog een tactisch voordeel door de kennis opgedaan over de nieuwe regels!

Opgeven via: [email protected]