Nieuwe wijze incasso contributie
29-8-2022  |
LISA heeft de betaalmodule vernieuwd

Vandaag hebben alle leden een mail van ‘contributie’ ontvangen voor de facturering van de contributie voor seizoen 2022-2023. Omdat ons Leden administratie systeem (Lisa) de contributie module heeft gewijzigd lichten wij dit nog even toe.

Hoe gaat het in zijn werk?

Leden ontvangen zoals gebruikelijk de factuur per mail. In de mail zit een link die een lid direct naar de factuurpagina brengt. Op deze pagina kunnen leden kiezen of ze in meerdere termijnen willen betalen.

Wanneer er voor meerdere termijnen wordt gekozen, rekenen wij aan het lid een toeslag van €1,50 per termijn. Betaalt een lid de volledige factuur in een keer, dan rekenen wij dus ook niks extra.

Leden die gewoonlijk per incasso betalen kunnen hier ook al direct de volledige factuur per iDeal voldoen.

Wilt u in termijnen betalen, zorg er dan voor dat u dit tijdig aangeeft via de link in de mail.

Let op: u ontvangt per lid (van een gezin) een aparte mail van de contributie! U moet dus per lid dat contributie betaalt aangeven of u ineens of in 3 termijnen wilt betalen.

Klik dus per mail die u ontvangen heeft op de link in de mail.

Penningmeester HV Westland