Gezocht handige handjes a.s. vrijdagavond 20-5
16-5-2022  |
Om de sfeer in  het clubhuis wat te verhogen, hebben wij 2 mooie steigerhouten banken en tafel aangeschaft. Deze moeten echter volledig in elkaar worden gezet, geboord en geschroefd, geschuurd en gebeitst. Een aardige klus dus

Voor a.s. vrijdagavond 20-5 zoeken we nog een aantal handige (klus)handjes om te helpen met het in elkaar zetten van 2 steigerhouten banken en tafel voor in het clubhuis. Hiervoor heeft zich al een aantal vrijwilligers aangemeld maar het is veel werk dus we zoeken er nog een aantal. Hoe meer handige handjes, hoe sneller de klus kan worden geklaard en hoe sneller onze gezellige zit- en loungehoek ons clubhuis siert.

Dus ben jij handig, heb je tijd en zin om ons te helpen a.s. vrijdagavond 20 mei vanaf 19:00 uur? Meld je dan even aan bij [email protected]

En als je gereedschap hebt (schroefboor-machine, schuurmachine etc) neem deze dan graag mee!

Dank!