Kom naar het feestelijke openingsweekend van het Juva Regenboogveld op 15/16 april
6-4-2022  |

OPENINGSFEEST VELD 4

HV Westland presents Happy Feelings

Het kan je bijna niet ontgaan zijn. Op 16 april openen we om 16.00 uur op feestelijke wijze ons vierde veld. Het Juva Regenboogveld! Jij bent van harte uitgenodigd om bij deze opening aanwezig te zijn (zie uitnodiging en het dagprogramma in de bijlage). En het is niet alleen overdag feest. In de avond organiseren we twee geweldige feesten. Kortom vrijdag 15 en zaterdag 16 april wordt een feestweekend voor jong en oud!

AB-FEEST

Op vrijdag 15 april organiseren we een AB feest speciaal voor de A- en B-junioren. Hier treden onder andere BOMBASTIC en DIAZ & BRUNO op. Kaarten voor dit feest zijn nog verkrijgbaar via DEZE LINK. Let op! Dit event gaat 100% zeker uitverkopen, op dit moment zijn al meer dan 75% van de tickets verkocht dus wees er snel bij.

OPENING

Zaterdagmiddag, 16 april, is het tijd voor de officiële opening van het veld. Na de openingshandeling om 16.00 uur wordt er een wedstrijd gespeeld tussen ons G-Team en Dames 1/Heren 1. Natuurlijk is hiervoor veel pers aanwezig. Maar er is veel meer te doen. Zo is vanaf 12.00 uur Ren4Sport aanwezig met o.a. bubbelvoetbal, knotshockey en een te gekke stormbaan. En er zou zo maar eens een hele bekende Nederlandse mysterie sporter kunnen langskomen!

Zaterdagavond is de klapper van het weekend. Het jaarlijkse seniorenfeest. Ditmaal toveren we het clubhuis om tot het gezelligste feestcafé van Nederland. Hoe we dit doen? Door de gezelligste artiesten van dit moment uit te nodigen. Geen idee waar we het over hebben? Check dan onderstaande video’s en berichten :)

FUNKY PIANOS

Funky Pianos is de nieuwste piano en live entertainment sensatie van Nederland. Het concept is gebaseerd op het Amerikaanse ‘’Dueling Pianos’’ concept wat al jaren een grote hit is over de hele wereld. Dit concept staat o.a. bekend om het feit dat het publiek verzoekjes kan aanvragen, die de pianisten dan graag voor je spelen. Hierdoor ontstaat er een supergezellige interactie tussen de entertainers en het publiek.

Funky Pianos is een geformeerde combinatie van live artiesten met jarenlange podium ervaring samengebracht met ervaren pianisten/ vocalisten vanuit Piano bars gevestigd over heel de wereld. Samen met één van onze allround dj’s zorgen zij voor een unieke energieke en muzikale show vol met meezingers en de bekende 80’s & 90’s & 00’s hits.Bijna alles kan en mag tijdens deze gezellige feestavonden met Funky Pianos. Funky Pianos - Dé pianoband van Nederland // PROMO

HAPPY FEELINGS

HAPPY FEELINGS ken je ongetwijfeld van hun daverden HAPPY FEELINGS feesten, waarvoor ze tickets verkopen als gratis Iphones. Kan je nagaan. Het geheim!? THE HAPPY FEELINGS dus. Ze draaien alsof het rondjes zijn en leggen de meest uiteenlopende genres moeiteloos aan elkaar. Zo weten ze elke vibe binnen de kortste keren tot in de hoogste regionen van extase te brengen. Gillende vrouwen, huilende mannen… Niks nieuws voor THE HAPPY FEELINGS. Met de zero’s als speelveld, de 90’s als basis, house als thuiskomer en disco als troetelkind is geen dansvloer voor hen veilig. Happy Feelings - Promo

KAARTEN