Geen publiek meer tot 4 december
13-11-2021  |
Gisterenavond heeft de overheid nieuwe, helaas weer strengere, maatregelen afgekondigd die gelden vanaf heden 18:00 uur tot en met vrijdag 3 december.

Deze maatregelen betekenen helaas dat vanaf nu publiek bij wedstrijden én trainingen niet meer is toegestaan. Onder publiek worden alle personen verstaan die geen speler, coach, trainer, teammanager, scheidsrechter of rij-ouder van bezoekende verenigingen zijn.

Na een wedstrijd worden spelers ook als publiek beschouwd. Dus na de wedstrijd dienen spelers, alsook begeleiders, direct het terrein te verlaten. De hekken zijn dus dicht en worden alleen geopend voor spelende teams, hun begeleiders en rij-ouders. Houd dan ook rekening bij uitwedstrijden met zoveel als noodzakelijke rij-ouders.

Hoe spijtig wij deze maatregelen als vereniging ook vinden, en hopen dat deze ook echt maar tot en met 3 december van kracht zijn, vragen we om een ieders medewerking.

Bestuur HV Westland.