Coronapas op HV Westland
5-11-2021  |
In navolging van eerdere berichten informeren wij jullie over de nieuwe coronaregels. Deze regels gelden voor alle sportverenigingen en dus ook voor ons. Hieronder lezen jullie wat dit specifiek voor HV Westland inhoudt.

Allereerst doen we een beroep op het gezond verstand van een ieder. Neem je verantwoordelijkheid en respecteer de regels en respecteer diegenen die helpen om de regels te handhaven.

1. Het gehele clubhuis, inclusief kleedkamer, horecagedeelte, toiletten en terras is alleen toegankelijk met een coronapas voor iedereen van 18 jaar en ouder.
2. Op weekenddagen en/of bij evenementen wordt er actief gehandhaafd.
3. Op trainingsdagen doen we vooralsnog een beroep op de eigen verantwoordelijkheid van leden en bezoekers.

De regels gaan al per 6 november in. De tijd om de organisatie vorm te geven voor een goede uitvoering van deze nieuwe regels is echter veel te kort gebleken. Dat betekent dat we aankomend weekend nog niet in staat zijn om actief te handhaven. We vragen daarom iedereen om komende zaterdag en zondag zijn of haar verantwoordelijkheid hierin te nemen.

Let op: Zondag verwachten we een grote opkomst in verband met de herdenking van Franklin Dikmoet en Super Sunday. Daarom zal vanaf 14.30 uur tot 21.00 uur (Sluit) voor toegang tot het clubhuis door externe beveiliging gecontroleerd worden op de coronapas en ID. Geen pas en/of geen ID is geen toegang!

Bijlage: e93bc8a9fdd14759a27a52a74dafe728.jpg

18-4-2024 Evaluatie MO8