Scheids Bedankt!!
28-9-2021  |
Deze week (25 september tot en met 3 oktober) is het in heel Nederland de
'week van de scheidsrechter'.

Vanuit HV Westland willen en gáán we daar deze week zeker aandacht aan besteden, want zonder scheidsrechters geen hockey! En wij zijn trots en dankbaar op alle vrijwilligers die elk weekend weer alle wedstrijden in goede banen leiden.

Daarom nu alvast een oprecht BEDANKT aan alle scheidsrechters en onze vrijwilligers die de arbitrage coördineren (van het verzorgen tot opleidingen tot het wekelijks inplannen van de scheidsrechters zijn dit Annette Beukers, Marcel Vijverberg, Ferry van der Pal en Vincent Leijh).

Scheidsrechters kunnen we nooit genoeg hebben blijkt ook uit de wekelijkse puzzel om alle wedstrijden te voorzien van arbitrage. Daarom zullen de komende periode de B-junioren die hun kaart in 2020 hadden moeten halen en de junioren die dit in 2021 moeten halen worden uitgenodigd voor de opleiding en het examen.

Ook ouders spelen een belangrijke rol hierin. Er staan wekelijks al enorm veel ouders op het veld om wedstrijden te fluiten. Maar met de zaalcompetitie in het verschiet is het belangrijk dat meer ouders een opleiding doen tot clubscheidsrechter. Want bij zaalwedstrijden regelt de club de scheidsrechters niet maar moet elk team bij thuiswedstrijden zelf 2 scheidsrechters regelen.

Ouders die voor de aanvang van de zaalcompetitie een opleiding willen volgen tot clubscheidsrechter kunnen zich hiervoor aanmelden bij [email protected]

Deze week zullen jullie zeker nog meer merken van de week van de scheidsrechter. Het clubhuis hangt al vol met posters maar daar blijft het niet bij.

Namens het bestuur en onze technische commissies SCHEIDS BEDANKT!

Bijlage: Weekscheidsrechter2.jpg

14-5-2024 lustrum