Van het bestuur | Welkom thuis op HVW
31-8-2021  |

Nu bijna alles op onze vereniging weer op volle toeren draait, brengen we je graag op de hoogte van een aantal ontwikkelingen en vragen wij jouw aandacht voor een aantal belangrijke zaken. Welke dat zijn? Dat lees je hieronder.

Welkom

Allereerst willen we je weer welkom heten. We hopen dat je een mooie vakantie hebt gehad. We merken dat iedereen weer zin heeft om te gaan hockeyen. En niet alleen zin in het spelletje zelf, maar ook zin om elkaar weer te zien en te spreken. HV Westland is niet alleen een sportvereniging. Het is een vereniging waar we elkaar ontmoeten, waar we lief en leed delen, waar we ons thuis voelen. Dus welkom thuis op HV Westland!

Seizoensopening / Thé Dansant

We weten dat veel van jullie niet kunnen wachten op een oergezellig Thé Dansant. Helaas laten de coronaregels zo’n ‘ouderwets’ feest nog niet toe. Natuurlijk bekijken we of een alternatief mogelijk is. Daarvoor hopen we op versoepeling van de regels per 20 september. Zodra we groen licht hebben voor een mooi hockeyfeestje hoor jij dat als eerste.

Enquête

Waar heeft HV Westland volgens jou behoefte aan, wat moeten de ambities zijn en is een andere koers gewenst? Wij zijn bezig om aan de hand van strategiesessies (in samenwerking met de KNHB) na te denken over het verenigingsbeleid. De basis daarvoor is een ledenenquête. Heb jij de enquête al ingevuld? Je vindt de link naar de enquête in je mailbox. Help jij ons? Jouw mening telt!

Niet halen/brengen met de auto en/of parkeren bij het clubhuis

We zien dat kinderen weer met de auto worden afgezet bij het clubhuis. Of dat een keeperstas met de auto wordt weggebracht of opgehaald. Daar zijn we heel duidelijk over. Dit is niet toegestaan. Ook niet als het regent. Zet uw kind af op de parkeerplaats en loop desgewenst even mee naar het clubhuis. Ook zijn we heel duidelijk over parkeren bij het clubhuis. Behoudens een beperkt aantal vergunninghouders is het niet toegestaan om bij het clubhuis te parkeren. Ook mag er niet geparkeerd worden voor de toegangshekken.

Alcohol NIX18

Speciaal aandacht vragen wij voor alcoholgebruik bij de jeugd. Ons NIX18-beleid houdt simpelweg in dat wij geen alcoholhoudende dranken verkopen aan jongeren onder 18 jaar. Zij gebruiken op de vereniging geen alcoholhoudende dranken, dus ook niet als ouders/verzorgers of andere volwassenen alcoholhoudende dranken aanreiken. Het doorgeven van alcoholhoudende dranken aan minderjarigen is strafbaar. Leden die zich niet aan deze regels houden, riskeren een door het bestuur op te leggen sanctie als een tijdelijke schorsing, ontzegging van de toegang tot het clubhuis of zelfs royement van het lidmaatschap.

Niet roken

HV Westland is rookvrij. Dat is niet alleen een bestuursbesluit, maar dat is een besluit van de ALV, dus van en door de leden zelf. Helaas zien we regelmatig aan de peuken op de grond dat niet iedereen hier zich aan houdt. Ter verduidelijking: ons gehele terrein is rookvrij (dus ook langs de velden en op het terras) en dat geldt 24/7 (dus ook als er geen jeugd aanwezig is).

Veld 4

Zoals je bij VV Naaldwijk kunt zien, is de aannemer gestart met de aanleg van kunstgras. Vanaf 4 oktober start ook de aanleg van ons vierde veld met de verwachting dat eind november de oplevering zal zijn. De opening van dit waterveld zal feestelijk zijn, maar schuiven we over de winter heen. Zet het weekend van 5 en 6 maart 2022 maar alvast in je agenda. Meer informatie over de voortgang van de aanleg en over de spectaculaire opening volgt via aparte nieuwsberichten.

Teamsponsoring

Voor ieder team is het natuurlijk fantastisch als het herkenbaar is als HV Westlandteam door bijvoorbeeld eigen trainingspakken, sweaters of tassen. Ieder jaar zijn er flink wat bedrijven, ouders en/of teamleden die graag een team willen sponsoren. Sponsoring is een mooie gelegenheid voor exposure van een bedrijf en vergroot het plezier in sport voor het hele team! De vele mogelijkheden voor teamsponsoring vind je op onze website via deze link.

Corona

Helaas hebben we nog steeds te maken met de regels omtrent corona. We vragen aan toeschouwers om zich via de QR-codes te registeren. Ook blijven de andere basisregels voorlopig nog gehandhaafd. Dus hou afstand, was je handen, blijf thuis bij klachten en schud geen handen.  Specifiek in het clubhuis geldt: 1,5m. afstand en alleen zitplaatsen. De meest recente regels lees je hier.

Vragen

Heb je nog vragen of wil je om een andere reden contact met het bestuur? Je bereikt ons het makkelijkst via [email protected]

Wij wensen je een machtig mooi hockeyseizoen!

Bestuur HV Westland