HVW Vrijwilligers BBQ 10 juli a.s.
1-7-2021  |

Heb je je nog niet opgegeven? Doe het alsnog zo snel mogelijk (uiterlijk 6 juli a.s.).

Wij ontmoeten jullie weer graag.

Bestuur HV Westland

Omdat de Corona maatregelen het weer toe laten en we dit seizoen toch nog op ouderwetse gezellige wijze willen beĆ«indigen, is dit hét moment om jullie (onze vrijwilligers) met onze traditionele vrijwilligers BBQ te bedanken voor al jullie inzet!

VRIJWILLIGERS BEDANKT!

Wij nodigen jullie uit voor onze vrijwilligers BBQ op zaterdag 10 juli van 17:00 tot 19:00 uur. Meld je uiterlijk 6 juli aan met je naam en functie (trainer, coach, scheidsrechter, organisatie, corona vrijwilliger etc) op [email protected]

Voor onze vrijwilligers is de BBQ gratis. Partners (€10) en kinderen (€5) zijn ook van harte welkom, voor een klein bedrag kunnen die mee-eten! Geef dit dan graag even door bij je aanmelding?

Zien we jullie allemaal op zaterdag 10 juli?

Bestuur HV Westland.

25-4-2024 TC Junioren Vergadering