Gezocht 2 vrijwilligers grote club aktie!
19-3-2021  |
Elk jaar doet HVW mee aan de Grote Club Aktie. Dit levert onze vereniging jaarlijks een behoorlijke en onmisbare opbrengst op.

Helaas hebben onze 2 vaste vrijwilligers die de GCA jaarlijks coördineren aangegeven hiermee te willen stoppen. We zijn dus heel hard op zoek naar 2 vrijwilligers die namens HVW de Grote Club Aktie willen coördineren.

HELP JIJ ONS MET DE GROTE CLUB AKTIE??

Wat houdt het in:
  • Net na de start van het nieuwe seizoen is er even werk om ervoor de zorgen dat alle verkopende leden een brief krijgen met informatie over de Grote Club Actie.

• Gevolgd door het uitdelen van de boekjes.

• Dan is het wachten tot de eerste boekjes weer ingeleverd worden.

• In Oktober/November voeren we de boekjes in.

• Volgens onze vaste vrijwilligers kost het in de periode september-november ongeveer 20 tot 25 uur werk.

• Afgelopen jaar was er voor het eerst de mogelijkheid om digitaal loten te verkopen. Dat scheelt een hoop werk;

• Het is prettig om met 2 personen te doen, dan kun je het werk en de uren verdelen en is het per persoon tussen september en oktober 10-15 uur werk.

Help jij ons met de Grote Club Aktie? Heel fijn!!

Interesse? Stuur een bericht of meld je aan bij [email protected]

Alvast heel veel dank!!!!