Van het bestuur
29-1-2021  |

Gelukkig 2021

een verlate nieuwjaarsgroet van het bestuur

Inmiddels zijn we alweer bijna een maand onderweg in 2021. De kalender bewijst dat. Maar ons gevoel zegt iets anders. Dat zegt: het is nog steeds 2020. Pas als we het coronavirus bestreden hebben, voelt het als een nieuw jaar. Terwijl dit stukje tekst het leven ziet, leven we met een avondklok, plunderen relschoppers winkels, vertelt de kindertelefoon dat kinderen steeds meer in de verdrukking komen en liggen de IC’s nog vol terwijl de piek van de Britse variant nog moet komen. Natuurlijk, elk nieuw jaar staat bol van hoop en verlangen. Maar nu zoveel meer dan anders.

Hulde!

Bestuur en commissies hebben het drukker dan ooit. Met elkaar borgen we de continuïteit van onze vereniging. Ons beleid is simpel: gezondheid staat voorop en binnen de door de diverse overheden gestelde regels maken we zoveel mogelijk hockey mogelijk. We zijn erg dankbaar voor de inzet en creativiteit van onze beheerder en de technische commissies. Door hen en door al die trouwe vrijwilligers spelen de jongste jeugd en junioren onderlinge wedstrijden en wordt er twee keer in de week getraind. Hulde!

We missen jullie

Trimmers, veteranen, veterinnen, fithockeyers, senioren, jong-senioren, G-hockeyers, 7to7-hockeyers, we missen jullie! We missen jullie gezelligheid, jullie lach en traan, jullie trainingen en wedstrijden. We missen het gezamenlijk gedronken biertje, spaatje of wijntje. We missen jullie sponsors en jullie supporters. Zonder jullie is het stil op HVW. Maar we zijn jullie niet vergeten en we dagen jullie uit! Help ons om juist voor jullie gave initiatieven te ontwikkelen. Van een online-bingo tot een mega-knalfeest als dat straks weer mag. Denk mee en mail ons je idee via [email protected]

ALV

De algemene ledenvergadering van afgelopen december hebben we na rijp beraad uitgesteld. De nieuwe datum is 23 maart 2021 en het wordt een digitale vergadering. We rekenen op een grote digitale opkomst want er is veel te bespreken. De coronacrisis raakt onze vereniging hard. Niet alleen financieel, maar ook in ons collectieve sociale welzijn waarin HV Westland een grote rol speelt. We hebben veel te vertellen en jullie inbreng is belangrijk. Binnenkort versturen we de uitnodiging voor de ALV.

Lichtpuntjes?

Zijn er dan helemaal geen lichtpuntjes? Jawel hoor! Er staan voor HV Westland mooie zaken op stapel. Zo wordt nu echt werk gemaakt van een vast camerasysteem op het Raboveld. Ook wordt het technisch beleid doorontwikkeld, denken de sponsorcommissie en commissie S&R na over leuke, nieuwe initiatieven en bereid het bestuur spiegelsessies voor. En dan natuurlijk de aanleg van ons vierde veld. Dat staat bij gemeente Westland nog steeds op de planning voor 2021. We houden jullie op de hoogte.

We gaan overwinnen

We zijn allemaal anders, hebben allemaal een andere horizon, maar we spelen wel op hetzelfde speelveld. Ons hockeyveld. We delen daar dezelfde waarden, gezamenlijke vergezichten en idealen. "Met elkaar, van elkaar en voor elkaar”, zonder dat kunnen we niet. Als we elkaar in 2021 weer mogen vasthouden, hou elkaar dan ook echt vast. Kijk tot die tijd naar elkaar om en laat de jeugd voelen dat we ze begrijpen. Met elkaar overwinnen we deze crisis.

Blijf gezond en alle goeds voor 2021!

Namens bestuur HV Westland,

Maarten van der Starre