Besluit trainingen en onderlinge wedstrijden JJ-Jun
4-1-2021  |
Allereerst willen we een ieder bedanken voor de reacties op ons bericht van gisteren. Het is fijn dat er actief meegedacht wordt en zorgen en oplossingen worden gedeeld.

Zoals aangekondigd hebben wij overleg gehad met omliggende verenigingen en hebben we vanmorgen met de KNHB en de gemeente Westland van gedachten gewisseld over de te volgen strategie.

Naar aanleiding van deze overleggen, de adviezen van de KNHB/gemeente Westland én de ontvangen reacties op ons bericht, hebben we besloten:
  • om met ingang van  (volgende week) maandag 11 januari de trainingen te hervatten;
  • en streven ernaar om vanaf zaterdag 16 januari het mogelijk te maken om onderlinge partijen te spelen.
Dit is dus 1 week later dan eerder gecommuniceerd.

We begrijpen de zorgen van (individuele) trainers, leden en ouders en benadrukken dat het volgen van trainingen en deelnemen aan onderlinge wedstrijden voor zowel trainers als leden vrijwillig is en blijft.

Deze week gebruiken we om samen met de TC's, trainers, begeleiders en sociale partners onze huidige corona maatregelen te herijken. Vanzelfsprekend volgen wij de ontwikkelingen op de voet en passen ons beleid waar nodig aan.

Bestuur HV Westland

22-5-2024 Commissie Tophockey