HVW Clubcompetitie start 14-11!
4-11-2020  |
Vanaf zaterdag 14 november starten we met de enige echte Clubcompetitie!!

Zoals jullie weten is de reguliere competitie weer stilgelegd vanwege corona. Daarom starten we zaterdag 14 november met de Clubcompetitie welke gelukkig nog wél georganiseerd kan en mág worden.

In deze competitie spelen onze eigen jeugd teams tegen elkaar. Afgelopen weken is de TC Junioren druk bezig geweest om een poule-indeling te maken en een speelschema te vormen, deze willen wij jullie hierbij delen.

Data en Tijden
Het wedstrijdschema is te vinden op de site (onder Junioren > Wedstrijdschema), in de HVW-app en in de bijlage afgebeeld. In verband met de beschikbare ruimte op de velden hebben we een blok wedstrijden naar de zondag moeten verplaatsen.

Lees de bijlage dus heel goed door, ook de 2e pagina met de specifieke maatregelen in verband met de geldende landelijke Corona-maatregelen!!!

We hopen onze junioren teams hiermee toch een heel leuk alternatief te kunnen bieden binnen de geldende Corona maatregelen als vervanging van de competitie.

We wensen jullie vooral heel veel hockeyplezier tijdens de HVW Clubcompetitie!

TC Junioren
HV Westland