Clubcompetitie Junioren!
28-10-2020  |

Beste spelers, coaches en ouders/verzorgers van onze Juniorenteams,

Het coronavirus en de daaruit volgende maatregelen hebben helaas al vroeg in het seizoen (wederom) een voorlopige streep door de competitie gezet.

Desondanks zijn er heel wat teams op eigen initiatief al diverse onderlinge oefenwedstrijden op de club gaan organiseren. De TC Junioren wil hier nog een schepje bovenop doen.

Wij willen alle teams van de A-, B-, C- en D-Juniorenteams uitnodigen voor de
HVW clubcompetitie welke gespeeld zullen worden op de volgende data:

• Zaterdag 14 november 12:00-18:00
  • Zaterdag 21 november 12:00-18:00 &
  • Zaterdag 28 november 12:00-18:00

Reserveer deze zaterdagen dus in jullie agenda's :-)

Het speelschema is reeds in ontwikkeling waarbij we voor alle teams een zo aantrekkelijk en sportief mogelijke indeling maken. Deze competitie is bedoeld om samen met clubgenoten heerlijk te hockeyen en veel plezier te hebben!

Wij zijn blij dat we binnen de geldende maatregelen de mogelijkheid hebben om voor onze jeugd deze wedstrijden te organiseren. Natuurlijk kunnen we momenteel niet heel ver vooruitkijken, maar hopen van harte dat deze wedstrijden in deze format doorgang kunnen vinden.

Voor nu wensen we iedereen veel succes nog bij de trainingen en veel gezondheid!

Groet,

TC Junioren