Onderlinge wedstrijden bij HVW
19-10-2020  |

We gaan starten met onderlinge wedstrijden op HV Westland! Om dat veilig, verantwoord en volgens alle overheidsvoorschriften te doen, is afgelopen week veel overleg geweest tussen bestuur, wedstrijdsecretariaat, TC Junioren en TC Jongste Jeugd. Fantastisch dat we nu op HV Westland onderlinge wedstrijden kunnen gaan spelen. Wel is er een verschil van aanpak tussen de juniorenteams en de jongste jeugdteams. Hieronder lees je hoe we het gaan aanpakken.

Juniorenteams

Juniorenteams kunnen op eigen initiatief een onderlinge wedstrijd organiseren. Vanaf zaterdag 24 oktober is er voor juniorenteams ruimte en mogelijkheid om te spelen. Om alles in goede banen te leiden, is een helder en duidelijk protocol opgesteld. Heb je een plan om met je team tegen een ander HVW-team te spelen? Lees dan vooraf dit protocol goed door. Je vindt het protocol in de bijlage.

Jongste jeugdteams

Voor de Jongste Jeugd worden de wedstrijden op initiatief van de vereniging georganiseerd. De TC Jongste Jeugd is op dit moment druk bezig de organisatie daarvan vorm te geven. Ook voor deze wedstrijden is een duidelijk protocol opgesteld. Ook dit protocol vind je in de bijlage. De onderlinge wedstrijden voor de Jongste Jeugd worden op zaterdag in de ochtend gespeeld en starten op 31 oktober. Het speelschema en andere praktische zaken worden binnenkort door de TC Jongste Jeugd bekend gemaakt.

Wij wensen jullie heel veel hockeyplezier!

Bestuur HV Westland

Maarten van der Starre