HV Westland plaatjesaktie Jumbo Koornneef
17-7-2020  |
Vooraankondiging AVG toestemming Jumbo Koornneef plaatjesaktie

Jumbo Koornneef heeft onze vereniging benaderd voor een lokale plaatjesactie waarin onze eigen leden nu eens de toppers zijn waarvan een plaatje gemaakt is. De droom van veel HV Westland leden wordt nu werkelijkheid! Plaatjes van jezelf  en andere HV Westland-leden zijn vanaf november 2020 verkrijgbaar bij Jumbo Koornneef Westland. Het bestuur ziet in deze actie een geweldige kans de vereniging extra te promoten en wil haar leden vanzelfsprekend deze leuke spaaractie niet onthouden.

Om van jouw foto zo’n fraai plaatje te maken voor deze actie hebben we wel toestemming van jou of, als je jonger als 16 jaar bent, van je ouders nodig om een aantal persoonlijke gegevens te mogen gebruiken. Dit in verband met jouw privacy en de eisen die de AVG (Algemene verordening gegevensbescherming) aan het verwerken van jouw persoonsgegevens stelt.

Daarvoor zullen we volgende week al onze leden een mail sturen met daarin een link via welke je jouw, danwel indien je jonger als 16 bent door je ouders, toestemming kunt geven of weigeren.

Uiteraard gaan wij hier zeer zorgvuldig mee om, dus als jij of je ouders namens jou géén toestemming geeft voor deze plaatsjesaktie dan zullen we van jou Ook geen foto’s maken voor deze aktie.

In de mail die volgende week volgt staat uiteraard alles goed uitgelegd zodat je dit goed kunt lezen en bepalen of jij, of je ouders namens jou als je jonger als 16 bent, hier wel of geen toestemming voor geeft.

Dus houd deze mail volgende week goed in de gaten en vul dan snel je toestemmingsvoorkeur in.

Bijlage: 7BCD5B59-D720-47E8-8D6F-8B003086EFE1.jpeg