HVW tracteert...
7-6-2020  |
Komende week zijn alweer de laatste trainingen van het seizoen. Een seizoen dat door het Coronavirus nét na de krokusvakantie abrupt tot een einde kwam.

Wij willen als vereniging de laatste training van het seizoen toch nog een beetje feestelijk afsluiten. Daarom zijn er volgende week voor alle teams na de laatste training ijsjes die zullen worden uitgedeeld door de trainers.

Langs deze weg willen we al onze leden bedanken voor de perfecte manier waarop jullie de richtlijnen hebben opgevolgd tijdens de trainingen de afgelopen weken , en danken voor al jullie vertrouwen en steun aan onze vereniging de afgelopen periode.

Veel succes en vooral plezier tijdens de laatste trainingen en selectie-trainingen!

25-4-2024 TC Junioren Vergadering