Trainingsschema vanaf dinsdag 5 mei 2020
1-5-2020  |

Beste spelers en ouders Jongste Jeugd en Junioren,

In navolging op de door de overheid versoepelde maatregel m.b.t het weer kunnen trainen in groepsverband voor kinderen t/m 12 jaar én van 13 t/m 18 jaar, hebben wij eerder deze week al gecommuniceerd dat deze trainingen onder zeer strikte voorwaarden met ingang van dinsdag 5 mei 2020 weer beginnen.

Hierbij informeren wij u dan ook graag over het nieuwe ‘Corona trainingsschema’ voor Jongste Jeugd en Junioren

Trainingsschema

Wij hebben er n.a.v. de lokale richtlijnen en voorwaarden vanuit de gemeente Westland, voor gekozen om alle trainingen te laten verzorgen door een vast team trainers. Dit zijn in veel gevallen niet de trainers die jullie teams vóór de Corona-crisis training gaven of coachten, maar zeker allemaal zeer ervaren trainers van HVW.

Gezien alle maatregelen m.b.t. het wisselen van teams, zijn trainingen langer dan 1 uur niet mogelijk. Tevens is het nog niet mogelijk om teams vaker dan 1 keer per week te laten trainen.

We starten dus de komende weken met 1 keer per week 1 uur trainen.

Kijk héél goed in het schema wanneer maar vooral WAAR (op welk veld en veld-deel) je team traint, Je loopt direct naar het veld waar de trainers jullie op staan te wachten, via het toegangshek rechts naast het clubhuis en gaat niet door de kantine.

Nadere instructies over halen, brengen, de looproute, binnen komen en verlaten terrein etc volgen dus uiterlijk a.s. zondag 3 mei 2020

Wij wensen al onze jongste jeugd leden en junioren weer heel veel plezier met het hervatten van de trainingen!!

Bestuur HV Westland

Bijlage: voorlopig trainingsschema Corona Versie communicatie.pdf