WE MOGEN WEER TRAINEN!
27-4-2020  |

Hoera dacht iedereen, en ook wij als vereniging, na de persconferentie van Minister-President Mark Rutte afgelopen dinsdag 21 april! We mogen weer trainen, kinderen tot en met 12 en jeugd van 13 t/m 18 jaar.

Maar wannéér kunnen we dan beginnen????

We hebben de afgelopen week na de persconferentie eerst alle instructies van de Gemeente Westland, NOC-NSF en de aanvullende protocollen van Koninklijke Nederlands Hockey Bond af moeten wachten.

Nu zijn wij als HVW met het bestuur, technische commissies en de verenigingsbeheerder met vereende krachten aan het puzzelen hoe we o.b.v. bovenstaand gemeentelijk beleid en sport specifieke Corona protocollen de trainingen weer kunnen faciliteren.

Wij kunnen alvast melden dat:

• De trainingen voor de jongste jeugd en junioren vanaf dinsdag 5 mei weer zullen beginnen;
  • Vanwege de strenge maatregelen en voorschriften de betreffende teams de komende periode 1 KEER PER WEEK MAXIMAAL 1 UUR kunnen trainen;
  • Hiervoor een heel nieuw trainingschema wordt opgesteld waarbij geprobeerd wordt om de trainingen te laten verzorgen door een vaste groep trainers.
  • Er wordt deze dagen hard aan dit schema gewerkt en we zeggen u toe dat het trainingsschema as vrijdag 1 mei wordt gecommuniceerd.
  • Er helaas voor alsnog géén keeperstraining(bij HVW) en géén trainingen voor G-Hockey ingepland zullen (mogen) worden.

Nadere informatie en instructies rond het veilig en volgens de RIVM-richtlijnen kunnen trainen, volgen dus eind deze week!

Wij kijken er net zoals alle kinderen en junioren enorm naar uit om de trainingen weer te hervatten!!

Met sportieve groet,

Bestuur HV Westland

NB: BUITEN DEZE TRAININGEN OM IS EN BLIJFT HET HVW-TERREIN OP LAST VAN DE GEMEENTE WESTLAND VERBODEN TERREIN