Bijzondere leden na ALV 11 december
12-12-2019  |
Woensdag 11 december tijdens de Algemene Leden Vergadering waren er 2 feestelijke momenten.

Lid van Verdienste
Marlène Doorneveld werd door het bestuur voorgedragen voor benoeming als Lid van Verdienste voor alles wat zij voor de vereniging heeft betekend en nog steeds betekent.

De ALV stemde unaniem in met de benoeming van Marlène als Lid van Verdienste en namens het bestuur dankte voorzitter Maarten van der Starre Marlène voor haar enorme betrokkenheid bij de vereniging. Ook namens een grote groep Trimmers werd Marlène door Wim ‘t Hart op komische wijze bedankt voor wat zij betekent voor de enorme trimmersfamilie bij HVW.

Bijzondere vermelding
Ook dankte de ALV reeds bestaand Lid van Verdienste Hannie van Liempd voor alles wat zij in haar 41-jarig lidmaatschap voor de vereniging heeft betekend. Hannie ontving daarvoor een bijzondere vermelding, een bos bloemen en een levenslang lidmaatschap.

Namens alle leden en het bestuur nogmaals dank aan Hannie en Marlène voor alles wat zij voor HVW hebben betekend en nog steeds betekenen.