HVW doneert tenues aan Dutch Flower Foundation!
31-10-2019  |

Wil jij weten wat er gebeurd is met jouw oude shirt? Lees dan hieronder het Persbericht!

Hockeyvereniging Westland uit Naaldwijk heeft een grote donatie gedaan aan de Dutch Flower Foundation ten bate van Kenya Youth Hockey Development. Door een tenue wissel van alle teams bij HV Westland kwamen er bijna 1000 shirts en tenues beschikbaar. Vanwege de nauwe samenwerking tussen HV Westland en Van Dijk Flora (onderdeel van Dutch Flower Group) konden deze snel worden over gedragen aan de Dutch Flower Foundation.

De Kenya Youth Hockey Development is een sportprogramma voor kinderen in Kenya. De kinderen worden in het weekend thuis opgehaald om daarna het hele weekend te hockeyen. De missie van KYHD is om kinderen sterker te maken, te inspireren door hockey, talenten te ontwikkelen en om plezier te hebben. De kinderen krijgen eten, drinken, sportkleding en andere benodigdheden die nodig zijn om een weekend lang te hockeyen. Dit is echt geweldig want voor sommige kinderen is het helemaal niet vanzelfsprekend dat ze te eten krijgen. De KYHD heeft zowel een maatschappelijk, sportief als sociaal doel, kortom een prachtig goed doel waar Dutch Flower Foundation zich al jaren voor inzet.

Dutch Flower Foundation en Kenya Youth Hockey Development zijn ontzettend blij met de genereuze schenking van Hockeyvereniging Westland

Sport200 Naaldwijk
Van Dijk Flora