Rabobank Sportclinics herfstvakantie 24 okt
16-10-2019  |

Uitnodiging Rabobank Westland

Sporten in de herfstvakantie!

Speciaal voor jonge klanten van 6 t/m 12 jaar organiseert Rabobank Westland  in de herfstvakantie een sportieve middag bij voetbalvereniging Excelsior MaassluisHockey Vereniging Westland, voetbalvereniging RKVV Westlandia en wielervereniging (mountainbiken) Westland Wil Vooruit.

Waarom organiseren wij dit?

Allereerst hebben wij vitaliteit hoog in het vaandel staan. Voldoende bewegen en gezonde voeding stimuleren wij graag. Daarnaast ondersteunen wij tal van sportverenigingen middels sponsorschappen of onze Rabo ClubSupport actie. En omdat we ontzettend blij zijn met onze jonge klanten nodigen we ook uw kind graag uit om bij de sportieve middag, bij een vereniging naar keuze, aanwezig te zijn. En uw kind mag eventueel ook een vriendje of vriendinnetje aanmelden om gezellig mee te doen.

Verschillende sporten

We bieden verschillende sporten aan zodat onze jonge klanten geheel vrijblijvend kennis kunnen maken met een nieuwe sport. Uiteraard is het ook mogelijk gewoon voor zijn/haar eigen sport en/of vereniging te kiezen.

Datum: donderdag 24 oktober 2019

Het programma is bij alle verenigingen die middag gelijk.

13:00 uur : Ontvangst van de kinderen
13.15 uur : Centrale warming up
13.30 uur : Start sportieve middag
16.00 uur : Einde sportieve middag

Aanmelden

Klik hier om aan te melden. Doe dit snel want vol=vol. Heeft u andere vragen, stuur dan een mail naar [email protected]

Zien wij uw zoon/dochter op donderdag 24 oktober op een van de sportvelden?

Met sportieve groet,
Rabobank Westland