Zaalhockeyworkshop door Eddie Simmons!
7-11-2013  |

Voor alle Juniorencoaches/-trainers organiseren wij op 27 november 2013 een razend interessante zaalhockeyworkshop. Deze workshop wordt verzorgd door Eddie Simmons (hoofdcoach RHV Leonidas Dames 1, KNHB leercoach zaalhockey, Johan Cruyff Instituut) en wij weten uit ervaring dat deze workshops van Eddie Simmons  zowel voor de beginnende als voor de meer ervaren coaches/trainers bijzonder inspirerend zijn. Mooi om op deze wijze met elkaar een start te maken met het zaalseizoen. Een echte MUST om hier bij te zijn! Meld je aan via [email protected].

Programma:

• Theoretisch gedeelte: 19.15 uur tot 20.15 uur in clubhuis
  • Praktisch gedeelte : 20.30 uur tot 22.00 uur in Balleringhal

Extra informatie voor beginnende en/of minder ervaren coaches

Speciaal voor de wat minder ervaren coaches verzorgt de TC voorafgaand aan de workshop van Eddie Simmons op 27 november 2012 een bijeenkomst waarin de bijzonderheden omtrent zaalhockey aan bod komen. Zaken als zaalleiding, scheidsrechters, rol van de coach, etc komen aan bod. We starten om 18.30 uur in de bestuurskamer in het clubhuis en sluiten daarna aan bij de Workshop van Eddie Simmons. Meld je aan via [email protected].