Trimhockey

De trimmers van HV Westland zijn een enthousiaste en gedreven club hockeyers (M/V) van 30 jaar en ouder met verschillend spelniveau die met veel plezier naar trainingen en wedstrijden komen. Er heerst een goede teamspirit op het veld, maar er is ook sprake van een duidelijke gezamenlijke verantwoordelijkheid náást het veld. Lol in het hockeyen en met elkaar staat voorop, onafhankelijk van het niveau van de verschillende teamleden.

Wedstrijden en trainingen worden professioneel georganiseerd. Er is aandacht voor ontwikkeling, zowel op individueel- als op teamniveau. Kortom, trimhockey van HV Westland staat voor Binden, Boeien en Groeien!

We trainen 1 x per week op maandagavond van 20.30 uur tot 22.00 uur.  Tevens bestaat de mogelijkheid om deel te nemen aan de trimmers competitie. Deze competitie is ook op maandagavond en incidenteel op een andere avond.

De trimmers van HV Westland spelen in 2023-2024 in de regionale trimmerscompetitie Haaglanden weer mee met 2 trimmersteams op verschillende niveaus. Zie https://www.trimhockeyhaaglanden.nl

Ook voor dit seizoen zijn de trimmers nog op zoek naar nieuwe teamgenoten. Nieuwe teamgenoten zijn namelijk altijd welkom:-)  Mocht je belangstelling hebben om te gaan spelen bij de trimmers, wil je eens 3 keer proeftrainen of wil je nog meer informatie?

Neem dan contact op met de trimcoördinator Marlène Doorneveld.

Email      :[email protected]
Mobiel    : 06-13265184