Internationale Coming Out Day!
7-10-2016  |

11 oktober: Internationale Coming Out Dag

HVW wil een vereniging zijn waar IEDEREEN zich THUIS en VEILIG voelt!

Iedereen moet zichzelf kunnen zijn, zich geaccepteerd en sociaal veilig voelen. Op school, op straat, op het werk, in de zorg, in de sport, in hun eigen sociale kring of waar dan ook. De regenboogvlag symboliseert dit voor lesbische vrouwen, homoseksuele mannen, biseksuelen en transgenders.

Op 11 oktober is het internationale Coming Out Dag. De regenboogvlaggen worden gehesen om deze boodschap gezamenlijk kracht bij te zetten. Een zichtbare ondersteuning voor LHBT inwoners zelf, maar ook een boodschap aan alle inwoners en organisaties om zich daarvoor in te zetten.

Hockey Vereniging Westland ondersteunt dit initiatief van harte en zal aanstaande zaterdag de regenboogvlag hijsen. Ook zal er informatiemateriaal beschikbaar zijn. HVW wil een vereniging zijn waar iedereen zich thuis en veilig voelt!