Train-de-trainer 5 maart
5-2-2016  |
In vervolg op de eerste bijeenkomst in oktober nodigen wij jullie graag uit voor een nieuwe bijeenkomst 'TRAIN DE TRAINER'. Deze vindt plaats op zaterdag 5 maart a.s. van 09:30 tot 12:30 uur op onze accommodatie. Deze ochtend is bestemd voor alle trainers van de Jongste Jeugd- en Juniorenteams.

Onder leiding van Franklin Dikmoet en de hoofdtrainers worden jullie geïnformeerd over hoe jullie het beste een training kunnen vorm geven. De cursus bevat zowel een theoretisch als een praktisch gedeelte.

Trainers van de jongste jeugd melden zich aan voor deze leerzame én leuke bijeenkomst via de mail: [email protected], trainers van de junioren via [email protected]. Voor degenen die in oktober aanwezig zijn geweest bij de eerste cursus; de inhoud van de cursus op 5 maart zal anders zijn. Dus zorg dat je erbij bent!

Het kan zijn dat er voor je eigen team op 5 maart een oefenwedstrijd is/wordt ingepland. We informeren de coaches over deze cursus en vragen hen rekening te houden met de starttijd van jullie oefenwedstrijd.

Graag tot 5 maart!