Sport spreekuur
16-11-2015  |
Met ingang van november 2015 biedt Hockeyvereniging Westland, in samenwerking met Jip Regtop Fysiotherapie & Medisch Centrum (JRFMC), haar leden aan om gebruik te maken van een sportspreekuur.

Namens Jip Regtop Fysiotherapie & Medisch Centrum zullen Jip Regtop en Stefan de Niet werkzaam zijn op Hockeyvereniging Westland. Naast de sportspreekuren geven zij fysieke trainingen aan Dames en Heren 1.

Het sportspreekuur wordt gehouden in de fysiotherapie ruimte op Hockeyvereniging Westland.

De tijden van de sportspreekuren zijn:

Dinsdag   20:00 – 20:30 uur (Stefan)
Woensdag 20:00 – 20:30 uur (Jip)

Het spreekuur is voor alle leden. Korte onderzoeken, diagnostiek en adviezen zijn kosteloos. Indien er sprake is dat iemand onder behandeling moet vanwege zijn of haar blessure is de persoon in kwestie vrij om te kiezen voor een andere therapeut. Echter raden we aan om bij JRFMC onder behandeling te gaan vanwege de korte contacten met trainers en coaches.

Het is een inloop sportspreekuur, een afspraak maken is niet nodig. Mocht u toch eerst contact willen met Jip Regtop kunt u hem bereiken op 06 – 53 29 44 42.

Hockeyvereniging Westland is bijzonder blij dat zij met JRFMC deze samenwerking heeft kunnen realiseren. Het opzetten van een medisch sportspreekuur vormt een mooie aanvulling op de huidige diensten, waarin Hockeyvereniging Westland denkt in een grote behoefte van de leden te kunnen voorzien.

Bijlage: Jip-Regtop-en-HVW.jpg