De Uitdaging groot succes!
16-5-2015  |
'De uitdaging' groot succes.

Mede door het mooie weer, de aanwezigheid van veel speelster en spelers, de goede organisatie en de inzet van vrijwilligers is het evenement 'de Uitdaging' een groot succes geworden. Na een middag hockey met strafballen, mijnenveld, shoot outs, onderlinge wedstrijden en goochelen met een hockeybal, werden aan het einde van de middag de prijzen verdeeld. Individuele, en teamprijzen en ook nog een prijs voor het nu al legendarische 'lijntje tik'.
Tevreden gezichten en een voldaan gevoel en natuurlijk een foto met alle deelnemers!

Aansluitend was de 'trainers en coaches bedank avond', mede tot stand gekomen dankzij de HVW damesclub. Tijdens het sate buffet voor de trainers en coaches werd er volop gesproken over de memorable momenten van het afgelopen seizoen en werd er al vooruit gekeken naar het komend seizoen.

Al met al een zeer geslaagde dag!

Alle betrokkenen heel erg bedankt!