Lifestyle avond Damesclub
20-11-2014  |

Binnen onze vereniging hebben wij de Damesclub, een sponsorclub die de hockeyvereniging een warm hart toedraagt. Met hun financiĆ«le steun wordt bijgedragen aan het behouden en verhogen van het technische niveau van onze junioren.

De Damesclub komt meerdere keren per jaar bij elkaar voor een leuke, gezellige en/of informatieve bijeenkomst. Vanaf heden zullen zij clubavonden in ons clubhuis gaan houden.

De eerste avond is volgende week donderdag 27 november om 20.00 uur.

U bent van harte welkom om bij deze avond aanwezig te zijn om informeel kennis te maken met de Damesclub.

Dit keer zal de bijeenkomst in het teken staan van een gezonde levensstijl; een informatieavond over de relatie tussen voeding, gezondheid en vitaliteit.
Linda Draak zal, als consulente van Herbalife, met haar coach aanwezig zijn en zij zullen u informeren over gezonde (sport)voeding en Herbalife producten.

Er is een proeverij en men kan een lichaamsmeting doen.

Wilt u de Damesclub leren kennen en/of informatie willen over een gezonde, actieve levensstijl, kom dan gezellig op donderdag 27 november om 20.00 uur naar ons clubhuis. Neem gerust een vriendin of familielid mee.

Irene Valstar, Christien Nowee, Sabine Weverling en Louise v Arkel