Grote Clubactie
8-9-2014  |

VOORAANKONDIGING GROTE CLUB ACTIE 2014: VERKOOP DOOR E&D JEUGD EN TELEFONISCHE VERKOOP! Op zaterdag 13 september a.s. gaat de Grote Clubactie 2014 van start. Net als voorgaande jaren zal de E&D jeugd met boekjes langs de deuren gaan om zoveel mogelijk loten te verkopen.

Nieuw dit jaar is de telefonische verkoop. De damesclub van HVW zal dit op zich nemen in de hoop nog meer leden te bereiken. Als u gebeld wordt, zal er tijdens het gesprek naar uw IBAN  bank-rekening nummer gevraagd worden en er wordt toestemming gevraagd om via een eenmalige machtiging het betreffende bedrag van uw rekening af te schrijven. Op uw bankafschrift zal u dan uw lotnummer(s) terug vinden. De trekking vindt plaats op 27 november 2014.

Van ieder verkocht lot gaat EUR 2,40 rechtstreeks naar HVW! Er zijn mooie prijzen te winnen, kijk op www.clubactie.nl!