GEZOCHT: wedstrijdsecretaris Junioren
22-8-2014  |
Met spoed gezocht: man/vrouw die het wedstrijdsecretariaat van onze Junioren-afdeling over kan nemen.
Je deelt de thuis-wedstrijden in die door de KNHB zijn gepland voor de A t/m D teams. Hiervoor is een speciaal programma/systeem dat zeer prettig werkt en veel minder tijd kost dan in het verleden.
Je hebt nauw contact met onze scheidsrechterscommissie en onze andere wedstrijdsecretariaten (Jongste Jeugd en Senioren).
Ook heb je contact met wedstrijdsecretariaten Junioren van andere verenigingen, bijvoorbeeld indien er wijzigingen/verzoeken zijn.

Je deelt GEEN bardiensten in of gastvrouwen. Wedstrijdformulieren vallen ook NIET onder jouw verantwoordelijkheid.

Je bent enthousiast, flexibel en hebt natuurlijk affiniteit met hockey en met de computer.

Heb je interesse, stuur dan een berichtje naar [email protected] of bel 06-12086252